Bevezetés

A Remedy Solutions by Lona egy 15 éve működő, magas tudásbázisú, és kiváló minőségű természetgyógyászati szolgáltatás. Személyre szabott egészségfejlesztő programokkal kínál megoldást a testi és lelki jólétért. Ezt a tudást és már jól  működő vállalkozást szerette volna egy magasabb szintre emelni, és saját arculattal és weboldallal belevágni a digitális világ rejtelmeibe. Szerette volna, ha minél több emberhez eljut a szolgáltatása, és 1 éven belül majdnem kétszeres létszámban tud pácienseket fogadni. 

Kihívás

Bár a szolgáltatás, amit nyújt Lona, az egy kiváló minőség, de a digitális megjelenési formák, még gyerekcipőben jártak. 
All-In-One csomaggal indítottuk el azt, ami már túlmegy a logó- és arculat tervezésen, és alakult végül át személyes márka építésére. Így komplett stratégiát kell felépíteni, amivel elérhetőek lesznek a célok.

01

Moodboard

02

Stratégia és megoldás

Márkaelemzés és stratégiai tervezés

Kérdőívvel és személyes konzultációval végig mentünk a személyes márkáján, hogy jelenleg milyen egyedi értékei vannak a vállakozásának, milyen célkitűzéseket kell elérni, és milyen célközönséget szeretne megszólítani. Meghatároztuk a rövid és hosszútávú céljait, valamint az elérésekhez szükséges lépéseket.

Vizuális identitás és Márkaépítés

Logótervezési fázisokkal kezdtem a feladatokat, amihez csatlakoztak az arculati elemek is. Először a színeket, majd a logó grafikáját, tipográfiát, és végül a teljes arculatot terveztem meg, ahol a cél a hivatástudat, a hitelesség, és a finom elegancia elérése volt.  A vizuális identitás kiterjedt a közösségi média jelenlétre, az e-mail aláírásra és e-book anyagokra.

Folyamatos kommunikációval és visszacsatolással haladt a projekt, hogy 100%-osan azt a megjelenést kapja a Remedy Solutions, amit Lona elképzelt neki.

Weboldal fejlesztés  és a felhasználói élmény

A weboldal tervezést piackutatással kezdtem, feltérképeztem a lehetséges konkurenciákat és jegyzeteket készítettem az online megjelenésükről, a felmerülő hibákról, illetve a pozitív jellemzőikről is. 
A legmodernebb irányelvek követésével, könnyen navigálható felületet terveztem. User flow és sitemap segítségével elkészítettem a felhasználói útvonalakat, illetve A és B teszteket készítettem a munkafolyamatok alatt a potenciális vásárlókkal. 
A weboldal tekintetében a modern, könnyen használható, letisztult látvány a cél, fő a funkcionalitás szlogennel fűszerezve.
Az egyik legfontosabb funkció,az online időpontfoglaló rendszer volt, hogy megtaláljuk a legmegfelelőbb és legkényelmesebb megoldást a felhasználóknak és Lonának is. A blog tervezésénél pedig nagy hangsúlyt fektettem a szűrőkre, mivel sokrétű tudásmegosztásra szeretné használni az ügyfelem.  

Digitális tartalomstratégia

Egy tartalom stratégiát alakítottunk ki, amely magába foglalja Lona szakértelmét bemutató blogbejegyzéseket, szakmai e-bookokat és közösségi média megjelenését. Fontos volt a social média elindulás, ehhez tartalom gyártásra biztattam ügyfelemet, hogy az elkészült verziókhoz készíthessem el a grafikai anyagot.